Number of the records: 1
Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres
Title Urban Retail Market in Bratislava (Slovakia): Consumers Perception and Classification of Shopping Centres Translation Mestský maloobchodný trh v Bratislave (Slovensko): spotrebiteľské vnímanie a klasifikácia obchodných centier Author info František Križan, Kristína Bilková, Pavol Kita Author Križan František Co-authors Bilková Kristína Kita Pavol EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Management & Marketing : The official journal of the Society for Business Excellence. Vol. 9, no. 4 (2014), pp. 483-500 online. - București : Editura Economică. ISSN 2069-8887 Note Registrovaný: Scopus Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Romania systematics 65.012.12 - Výskum. Pozorovania. Analýzy Keywords maloobchod * centrá obchodné * preferencie spotrebiteľské * správanie spotrebiteľa * analýzy Annotation Identifikácia obchodných centier v Bratislave, ich územná diverzifikácia, a klasifikácia z pohľadu zákazníkov. Rozhodujúce faktory: marketingový mix, poloha a prístupnosť (GIS), bohaté maloobchodné prostredie. Public work category ADM Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E14 01879-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 583.8 KB publicly available article
Number of the records: 1