Number of the records: 1
Proces uvádzania nového produktu na trh
Title Proces uvádzania nového produktu na trh Translation Lauching a new product into the market Author info Zuzana Lukačovičová, Zuzana Kyselová Author Lukačovičová Zuzana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Kyselová Zuzana Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 62-72. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0612/12 Determinanty úrovne, štruktúry a tendencií v osobnej spotrebe a spotrebiteľskom správaní seniorov v kontexte cenovej a dôchodkovej politiky v SR
Note VEGA 1/0612/12 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords stratégia marketingová * vzdelávanie * konkurencia * tovar * analýza trhu Annotation Analýza možnosti implementácie nového produktu pre študentov – absolventov škôl, do praxe. Týmto produktom je vzdelávací program pre študentov, ktorého hlavnou myšlienkou je pripraviť študentov na pracovný život a dať im niečo, čo ich konkurencia (iný študent – absolvent) mať nebude, čím môžu získať konkurenčnú výhodu pred ostatnými. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00388-014, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 348.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1