Number of the records: 1
The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era
Title The Identification of innovative research methods and techniques utilized in marketing research in digital era Translation Identifikácia inovačných výskumných metód a techník využitých v marketingovom výskume digitálnej éry Author info Štefan Žák Author Žák Štefan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 8, č. 29 (2015), s. 139-152. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2015. ISSN 1337-7493 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 681.3 - Stroje a zariadenia na spracovanie dát. Počítače Keywords výskum marketingový * metódy výskumu * techniky výskumné * výkonnosť inovačná * manažment inovačný * technológie komunikačné * technológie informačné Annotation Ukazovatele aktuálneho marketingového výskumného trhu. Obrat v sektore marketingového výskumu v r. 2013 (ESOMAR, Global market research). Inovatívnosť výskumných agentúr v SR a ČR. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Inovatívnosť výskumných agentúr. Inovatívne výskumné metódy a techniky. Druh reklamy a jej využiteľnosť vzhľadom na štruktúru zákazníkov. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ References (1) - PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E15 00388-016, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: 29-32
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 481.3 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1