Number of the records: 1
Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva
Title Používanie zhodných alebo podobných označení v reklame z hľadiska súťažného práva Translation The Use of identical or similar signs in advertising in terms of competition law Author info Renáta Bačárová Author Bačárová Renáta Source document Duševné vlastníctvo : revue pre teóriu a prax v oblasti duševného vlastníctva. Č. výber (2015), s. 35-43. - Banská Bystrica : Úrad priemyselného vlastníctva Slovenskej republiky, 2015. ISSN 1339-8040 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 347.77 - Priemyselné, výrobné a vedecké vlastníctvo a vlastnícke vzťahy. Patentové a značkové právo Keywords vlastníctvo duševné * ochrana práv priemyselných * vzory chránené * známky ochranné * právo značkové * ochrana informácií * reklama Annotation Právna úprava a používanie zhodných alebo podobných označení tovarov alebo služieb v reklame má za cieľ zásadným spôsobom ovplyniť správanie sa adresáta reklamy. Prípady dovoleného a nedovolenéího používania označení, predovšetkým ochranných známok. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2015: výber
article
Number of the records: 1