Number of the records: 1  

Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu

  1. Title Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu
    TranslationAnalysis of the factors that influence internet shopping
    Author infoJozef Bucko, Martina Ferencová, Lukáš Kakalejčík
    Author Bucko Jozef
    Co-authors Ferencová Martina
    Kakalejčík Lukáš
    Source document MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. Roč. 7, č. 2 (2015), s. 177-185. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2015. ISSN 1338-5127
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 339.138 - Marketing
    Keywords internet * spotrebitelia * prieskum informačný * nákup elektronický * marketing elektronický
    AnnotationAnalýza vnímania dôležitosti vybraných faktorov pri kúpe prostredníctvom internetu v podmienkach slovenského trhu. Formulácia hypotézy. Predpoklad existencie štatisticky významného rozdielu medzi vnímaním dôležitosti vybraných faktorov ovplyvňujúcich kúpu prostredníctvom internetu podľa rodu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2015: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF617.8 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.