Number of the records: 1
Factors and determinants of the European marketing
Title Factors and determinants of the European marketing Author info Viera Čihovská Author Čihovská Viera EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. S. 7-11 CD ROM. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016 / Dzuričková Jana ; Beslerová Stela ; Socha Luboš ; Štrach Pavel ; Marketing management, trade, financial and social aspects of business International scientific conference. ISBN 978-80-225-4163-3 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * euromarketing * komunikácia marketingová * marketing globálny * trh spoločný * konkurencia medzinárodná * Európska únia Annotation Európsky marketing je reakciou na integračné procesy spoločného európskeho trhu a procesov globalizácie a rastu medzinárodnej konkurencieschopnosti. Európsky marketing a identifikácia kľúčových determinantov životného prostredia v praxi podnikov, ktoré sa chcú etablovať na konkurenčnom trhu EÚ. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 00156-015, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 574.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1