Number of the records: 1  

Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch

  1. Title Budúcnosť médií: menej o mase, viac o vzťahoch
    Author infoPatrik Garaj
    Author Garaj Patrik
    Source document Trend : týždenník o ekonomike a podnikaní. Roč. 26, č. 33 (18. augusta 2016), s. 30-31. - Bratislava : News and Media Holding, 2016. ISSN 1335-0684
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 621.39 - Oznamovacia elektrotechnika
    Keywords médiá * tlač * služby elektronické * internet * siete sociálne * zákazníci * novinárstvo * knihy
    AnnotationAk chcú médiá v novej dobe prežiť, musia sa podľa J. Jarvisa, amerického novinára a mediálneho analytika, od základov zmeniť. Digitálne služby ako Google a Facebook dokážu používateľa obsluhovať s ohľadom na jeho skutočné potreby. Masový podnikateľský model skončil. Kľúčové je mať jasno v tom, kto je publikum a čo potrebuje. J. Jarvis vo svojej knihe nerieši len nové definície a modely novinárskej praxe, ale aj možnosti prežitia médií ako podnikateľských subjektov v nových podmienkach.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: 31-40 + 3 príl.

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.