Number of the records: 1  

Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu

  1. Title Akadémia hoteliera: Rezervácia ako tvorca prvého dojmu
    Author infoIveta Pupišová
    Author Pupišová Iveta
    Source document Hotelier : direct-mailový časopis pre majiteľov a riaditeľov hotelov, penziónov a reštaurácií. Roč. 10, č. jeseň (2016), s. 38-39. - Žilina : Direct press, 2016. ISSN 1337-0545
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    systematics 640.2/.4 - Vedenie stravovacích zariadení. Vedenie ubytovacej a pohostinskej činnosti. Spoločné stravovanie. Ubytovanie
    Keywords zariadenia ubytovacie * hotely * ubytovanie * zákazníci * klienti * komunikácia * komunikácia elektronická * internet * zamestnanci * kancelárie cestovné
    AnnotationOd prvej komunikácie s klientom závisí, či klient zrealizuje rezerváciu. Ako by malo správne fungovať rezervačné oddelenie, alebo ako by mal pracovať zamestnanec, ktorý rieši s klientom rezerváciu.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2016: jar-zima

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.