Number of the records: 1
Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie
Title Vplyv exogénnych premenných na spotrebiteľské správanie Author info Štefan Majtán, Peter Štetka, Róbert Šlosár Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Štetka Peter EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Trendy v podnikání 2016 : recenzovaný sborník příspěvků : mezinárodní vědecká konference, Plzeň, 10.-11.11.2016. S. 1-10 CD-ROM. - Plzeň : Západočeská univerzita v Plzni, 2016 ; Trendy v podnikání 2016 Mezinárodní vědecká konference. ISBN 978-80-261-0648-7 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Czech Republic systematics 366 - Spotrebiteľ a jeho problémy Keywords správanie spotrebiteľa * nákup * rozhodovanie nákupné * modely Annotation Teoretické prístupy štúdia spotrebiteľského správania. 5 modelov osobnosti spotrebiteľa. Model spotrebiteľského rozhodovania podnet – organizmus - reakcia. Kognitívne modely spotrebiteľského správania. Teória nákupného správania, základné komponenty. Viacero autorov sa prikláňa k tvrdeniu, že práve exogenné premenné majú majoritný podiel na spotrebiteľskom rozhodovaní. Tieto tvrdenia je možné dosiahnuť jedine ďalšími výskumami a testami. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01005-003, originál dokumentu
article
Number of the records: 1