Number of the records: 1
Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov
Title Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov Parallel title Consumer perception of design in selected car brands Author info Ľubica Knošková, Michal Határ Author Knošková Ľubica EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Határ Michal Source document Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. S. 66-72 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016 / Červenka Peter ; Hlavatý Ivan ; Kásl Daniel ; Hečko Ivan. ISBN 978-80-225-4298-2 Výstup z projektu VEGA 1/0178/14 Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov
Note VEGA 1/0178/14 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 620.2 - Náuka o tovare. Tovaroznalectvo Keywords automobily osobné * značky výrobkov * značky výrobné * dizajn * dizajn priemyselný * spotrebitelia Annotation Vývoj automobilového dizajnu. Hodnotenie dizajnu vybraných značiek automobilov respondentmi. Na hodnotenie dizajnu boli vybrané tri modely vyrábané automobilkami, ktoré patria do koncernu Volkswagen Group. Vybrané vozidlá patria do kategórie malých automobilov, ktoré sú označované ako segment B, a to vozidlá Volkswagen Polo, Seat Ibiza a Škoda Fabia. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01043-010, originál dokumentu
article
Number of the records: 1