Number of the records: 1  

Upgrading shopping experience: the desire of being someone else

  1. Názov Upgrading shopping experience: the desire of being someone else
    Preklad názvuO zlepšovaí zážitkov alebo snaha stať sa iným
    Autorské údajePavel Štrach
    Autor Štrach Pavel
    Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944
    Druh dokumenturozpis článkov z periodík
    Jazyk dokumentuangličtina
    Krajina vydaniaSlovenská republika
    Systematika 339.138 - Marketing
    Heslá obchod * zákazníci * stratégia marketingová
    AnotáciaTransformácia retailových obchodov, ktoré svojími často unikátnymi koncepciami predstierajú, že sú niečim iným a tým dávajú zákazníkom dôvod k svojej návšteve (obchody s knihami sa menia na kaviarne, kaviarne sa meni na verejné kancelárie...)
    Báza dátČLÁNKY
    OdkazyPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Zväzky2016: 1-4

    NázovAutorské údaje
    Vladimír Choluj
    Autor
    Choluj Vladimír EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNH
    Zdrojový dokument
    Ekonómia a proces poznávania : zborník vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Prešov, 16. november 2009. S. 25-33. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2009. ISBN 978-80-555-0141-3
    Druh dokumentu
    rozpis článkov zo zborníkov
    Jazyk dokumentu
    slovenčina
    Krajina vydania
    Slovenská republika
    Systematika
    338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.