Number of the records: 1
Upgrading shopping experience: the desire of being someone else
- NázovAutorské údaje
Názov Upgrading shopping experience: the desire of being someone else Preklad názvu O zlepšovaí zážitkov alebo snaha stať sa iným Autorské údaje Pavel Štrach Autor Štrach Pavel Zdrojový dokument Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 11, č. 3 (2016), s. 58-59. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944 Druh dokumentu rozpis článkov z periodík Jazyk dokumentu angličtina Krajina vydania Slovenská republika Systematika 339.138 - Marketing Heslá obchod * zákazníci * stratégia marketingová Anotácia Transformácia retailových obchodov, ktoré svojími často unikátnymi koncepciami predstierajú, že sú niečim iným a tým dávajú zákazníkom dôvod k svojej návšteve (obchody s knihami sa menia na kaviarne, kaviarne sa meni na verejné kancelárie...) Báza dát ČLÁNKY Odkazy PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Zväzky 2016: 1-4
article
Vladimír CholujAutorCholuj Vladimír EUBFNHKHP - Katedra hospodárskej politiky FNHZdrojový dokumentEkonómia a proces poznávania : zborník vedeckej konferencie doktorandov a mladých vedeckých pracovníkov : Prešov, 16. november 2009. S. 25-33. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2009. ISBN 978-80-555-0141-3Druh dokumenturozpis článkov zo zborníkovJazyk dokumentuslovenčinaKrajina vydaniaSlovenská republikaSystematika338.2 - Hospodárska politika. Hospodárske vedenie. Hospodárske riadenie. Hospodárske plánovanie
Number of the records: 1