Number of the records: 1
Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu
Title Spotrebiteľské správanie v kontexte online marketingu Translation Consumer behaviour in the context of online marketing Author info Paulína Krnáčová, Silvia Benkoová Author Krnáčová Paulína EUBOBFKTK - Katedra tovaroznalectva a kvality tovaru OBF - zrušená Co-authors Benkoová Silvia Source document Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 9, č. 34 (2016), s. 171-188. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493 Výstup z projektu VEGA 1/0134/14 Podpora inovácií v distribučných procesoch prostredníctvom zavádzania moderných technológií a optimalizácie logistických činností so zameraním na zníženie záťaže životného prostredia a na zvyšovanie kvality života
Note VEGA 1/0134/14 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords správanie spotrebiteľa * marketing elektronický * správanie spotrebiteľa * internet * nástroje marketingové Annotation Realizácia spotrebiteľského prieskumu s cieľom zistiť správanie a postoje návštevníkov internetu v nadväznosti na online marketingové nástroje. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01154-005, originál dokumentu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2016: 33-36
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 578.6 KB publicly available article
Number of the records: 1