Number of the records: 1
The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia)
Title The Phenomenon of Social Networks and Effectiveness of Facebook Page Measuring (the Case of Slovakia) Translation Fenomén sociánych sietí a meranie efektívnosti facebooku. (príklad Slovenska) Author info Otília Zorkóciová, Lucia Vanková Author Zorkóciová Otília EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Co-authors Vanková Lucia EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document Economic annals-XXI. Vol. 160, no. 7-8 (2016), pp. 83-87 online. - Kiev : Institute of Society Transformation, 2016. ISSN 1728-6239 Výstup z projektu VEGA 1/0550/14 Nové výzvy v oblasti európskej energetickej bezpečnosti a ich vplyv na konkurencieschopnosť EÚ v horizonte do roku 2020
Note VEGA 1/0550/14. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Ukraine systematics 339.138 - Marketing Keywords siete sociálne * Slovensko * štúdie prípadové * stránky webové * efektívnosť ekonomická * marketing Annotation Názory, ohľadom teoretických východísk prehľadu platforiem sociálnych médií so zameraním na sociálne siete. Ako ich firmy môžu využiť pre marketingovú komunikáciu. Uvedenie hodnotenia efektívnosti komunikačných aktivít Slovnaftu; kľúčového, priemyselného podnikateľského subjektu na Slovensku. Údaje z najznámejšej sociálnej siete Facebook Portál LikeAlyzer umožňujú porovnať výsledky Slovnaftu s OMV Slovensko, jeho najväčším konkurentom u nás. Public work category ADM Registered in WOS Registered in SCOPUS Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01181-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2016: 7-8
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 694.9 KB publicly available article
Number of the records: 1