Number of the records: 1
Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu
Title Rio 2016 : olympiáda z pohľadu marketingu Parallel title Rio 2016 : olympic games, object of marketing Author info Jakub Krako Author Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-8] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 339.138 - Marketing Keywords marketing * stratégia marketingová * nástroje marketingové * marketing mix * komunikácia marketingová * šport * súťaže Annotation Teoretické základy marketingu športu a analýza marketingovej situácie olympijských hier. Vysoká intenzita rastu a progresu marketingu v športe. Analýza olympijských hier z pohľadu marketingu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-010, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 691.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1