Number of the records: 1
E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums
Title E-Marketing of cultural tourist attractions in the conditions of globalization on the example of museums Author info Kristína Pančíková, Ján Orieška Author Pančíková Kristína Co-authors Orieška Ján Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic systematics 338.48 - Cestovný ruch. Politika cestovného ruchu Keywords ruch cestovný zážitkový * politika ruchu cestovného * turistika * pamiatky * kultúra * múzeá * marketing * sprievodcovia Annotation Proces globalizácie a implementovanie e-marketingu pre múzeá ako kultúrne pamiatky na trhu cestovného ruchu. Analýza vybraných elektronických marketingových nástrojov múzeí a vzťah medzi ich aplikáciou, zakladateľ, veľkosť, počet návštevníkov a tržby múzeí. Database ARTICLES
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 687 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1