Number of the records: 1
Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu
Title Business Excellence ako podmienka udržania si pozície na trhu Parallel title Business excellence as a condition of maintaining the market position Author info Lenka Škodová Author Škodová Lenka EUBOBFKMO - Katedra medzinárodného obchodu OBF Source document MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. S. [1-9] CD-ROM. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016 / Drábik Peter ; Krnáčová Paulína ; Pajtinková - Bartáková Gabriela ; Karlíček Miroslav ; MERKÚR 2016 International scientific conference for PhD. students and young scientists. ISBN 978-80-225-4324-8 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic systematics 65.012 - Metódy riadenia podniku a organizácie priemyslu, obchodu a dopravy Keywords metódy organizácie * metódy riadenia * stratégia podniková * riadenie kvality * systémy kvality * model EFQM * TQM Annotation Problematika komplexného systému zvyšovania efektívnosti podnikateľských stratégií firiem cestou dosiahnutia excelentnosti – Business Excellence. Charakteristika významu Business Excellence a faktory, ktoré prispievajú k dosiahnutiu celkovej úspešnosti firiem. Základné metódy Business Excellence (Baldrige model, TQM – EFQM model, Six Sigma). Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E16 01307-021, originál dokumentu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 766.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1