Number of the records: 1
ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku
Title ABC analýza ako nástroj marketingovej stratégie podniku Author info Naqibullah Daneshjo Author Daneshjo Naqibullah EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 : 11. ročník konferencie odborníkov z univerzít, vysokých škôl a praxe: 15.-17. február 2017, Stará Lesná. S. [1-5]. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2017 ; Automatizácia a riadenie v teórii a praxi ARTEP 2017 odborná konferencia / Šeminský Jaroslav ; Hrehová Stella. ISBN 978-80-553-3075-4 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * stratégia marketingová * metóda ABC * manažment produktový * riadenie vzťahov so zákazníkmi * prostredie konkurenčné Annotation Využitie marketingu v procese zložitého a neustále sa meniaceho trhového prostredia. Význam strategického marketingu najmä snaha o úspešné uplatnenie sa firiem v konkurenčnom prostredí. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00231-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 4.1 MB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1