Number of the records: 1
Customer relationship management focus and its impact on company performance
Title Customer relationship management focus and its impact on company performance Translation Zameranie na riadenie vzťahov so zákazníkmi a jeho vplyv na výkonnosť spoločnosti Author info Dagmar Lesáková, Jakub Krako Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Krako Jakub EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Central and eastern Europe in the changing business environment : the proceedings of the 17th international joint conference : may 26, 2017, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. Pp. 109-117. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Krnáčová Paulína ; Baláž Peter ; Bolotov Ilya ; Central and eastern Europe in the changing business environment International joint conference. ISBN 978-80-225-4385-9. ISSN 2453-6113 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords spotrebitelia * podnik * manažment * výkonnosť podniku Annotation Skúmanie efektov rôznych typov riadenia vzťahu so zákazníkmi na výkonnosť podniku. Empirický výskum v 105 podnikoch. Zatriedenie výsledkov do skupín a ich prostredníctvom popísaný vzťah medzi konzumentom a spoločnosťou. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00263-007, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 213.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1