Number of the records: 1
The ravishing essence of the 21st century marketing
Title The ravishing essence of the 21st century marketing Translation Zneužívaná esencia marketingu z 21. storočia Author info Martin Hudec Author Hudec Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Karviná Ph.D. conference on business and economics : proceedings of 10th international scientific conference : november 1 - 3, 2017, Karviná, Czech Republic. Pp. 63-73. - Karviná : Silesian University in Opava, School of Business Administration in Karviná, 2017 / Tvrdoň Michal ; Karviná Ph.D. conference on business and economics International scientific conference. ISBN 978-80-7510-265-2 Výstup z projektu VEGA 1/0224/15 Spotrebiteľské správanie a osobná spotreba v podmienkach nezamestnanosti a relatívnej deprivácie nezamestnaných: implikácie pre decízne rozhodnutia a podnikateľskú prax
Note VEGA 1/0224/15 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * dejiny myslenia ekonomického * vývoj * technológie obchodné * analýza komparatívna * prax odborná * klienti Annotation Analýza a porovnanie trendov v modernom marketingu. Použitie v praxi so zákazníkom, ktorý je zaplavený reklamami na dennej báze. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 00903-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 910.3 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1