Number of the records: 1
Neuromarketingové výskumné metódy
Title Neuromarketingové výskumné metódy Parallel title Neuromarketing research methods Author info Štefan Majtán, Róbert Šlosár Author Majtán Štefan EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Šlosár Róbert EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Ekonomika, financie a manažment podniku - 2017 : zborník vedeckých prác. S. 416-422 CD-ROM. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017 / Markovič Peter ; Tóth Miroslav ; Grznár Miroslav ; Rajňák Milan. ISBN 978-80-225-4435-1 Výstup z projektu VEGA 1/0546/15 Hodnotenie výkonnosti moderných marketingových prístupov a ich dosah na výkonnosť podniku
Note VEGA 1/0546/15 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * psychológia * psychológia aplikovaná * meranie * nástroje marketingové * metódy * vedy aplikované * vedy kognitívne Annotation Možností na meranie mozgovej aktivity pre neuromarketingové účely je niekoľko, avšak správna voľba metódy merania a použitie marketingových nástrojov alebo stimulov je pre marketingových pracovníkov náročná. Príklad elektroencefalografického merania a jeho výstupov. Magnetoencefalografia. Funkčná magnetická rezonancia. Eyetracking. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E17 01112-047, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 838.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1