Number of the records: 1
Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market
Title Current and Future Position of Programmatic Buying in Digital Investments on the Slovak Market Translation Súčasná a budúca pozícia programového nákupu digitálnych investícií na slovenskom trhu Author info Martin Kuchta, Andrej Miklošík Author Kuchta Martin EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Co-authors Miklošík Andrej EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing Identity: Online Rules - Part II. : Conference Proceedings from International Scientific Conference : 7th – 8th November 2017, Congress Hall of the Slovak Academy of Sciences, Smolenice, Slovak Republic. Pp. 328-338 online. - Trnava : Faculty of Mass Media Communication, University of Ss. Cyril and Methodius in Trnava, 2017 / Petranová Dana ; Čábyová Ľudmila ; Bezáková Zuzana ; Marketing Identity 2017: Online Rules International Scientific Conference. ISBN 978-80-8105-918-6. ISSN 1339-5726 Note 1-17-106-00 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * marketing elektronický * investície * inzercia * reklama * internet * médiá * nákup * softvér * spracovanie dát * Slovensko Annotation Analýza pozície a podielu programového nákupu na "koláči" priemerných digitálnych investícií na slovenskom trhu. Trend investovania do digitálnych marketingových platforiem v posledných rokoch na slovenskom trhu; porovnanie voči trendu marketingových nákladov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00079-002, online
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 210.1 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1