Number of the records: 1  

Buzzmarketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov

  1. Title Buzzmarketing a jeho vplyv na nákupné správanie spotrebiteľov : diplomová práca
    Author infoSimona Turlíková, školiteľ: Dagmar Klepochová
    Author Turlíková Simona
    Another authors Klepochová Dagmar (Školiteľ (konzultant)) EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Corporation Obchodná fakulta EU . Katedra marketingu
    Issue dataBratislava, 2018. - 59 s.
    Document kindpráce diplomové (Mgr.,Ing.)
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    DatabaseZÁVEREČNÉ PRÁCE
    Call number901620

    File nameSizeTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení

Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.