Number of the records: 1
Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti
Title Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti Parallel title Marketing Assets, Opportunities and Problems of Measuring Marketing Performance Author info Dana Hrušovská, Katarína Grančičová Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 455-464 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Note VEGA 1/0876/17 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing * meranie výkonnosti * meranie produktivity * konkurencieschopnosť * nástroje marketingové Annotation Meranie marketingovej výkonnosti sa v súčasnosti viac dostáva medzi priority manažérov a prestáva byť len doplnkovou činnosťou a postupne sa stáva konkurenčným faktorom. Charakteristika marketingových aktív, poukázanie na ich dôležitosť a význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik marketingové aktíva, akým spôsobom ich v podniku ohodnocujú a na prekážky pri meraní marketingovej výkonnosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00805-023, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu PDF zabezpečené 253.9 KB available after login article
Number of the records: 1