Number of the records: 1  

Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti

  1. Title Marketingové aktíva, možnosti a problémy merania marketingovej výkonnosti
    Parallel titleMarketing Assets, Opportunities and Problems of Measuring Marketing Performance
    Author infoDana Hrušovská, Katarína Grančičová
    Author Hrušovská Dana EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Co-authors Grančičová Katarína EUBFPMKPO - Katedra podnikovohospodárska FPM
    Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 455-464 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5
    NoteVEGA 1/0876/17
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords marketing * meranie výkonnosti * meranie produktivity * konkurencieschopnosť * nástroje marketingové
    AnnotationMeranie marketingovej výkonnosti sa v súčasnosti viac dostáva medzi priority manažérov a prestáva byť len doplnkovou činnosťou a postupne sa stáva konkurenčným faktorom. Charakteristika marketingových aktív, poukázanie na ich dôležitosť a význam pre podnik. Prezentácia výsledkov prieskumu vykonaného v podnikoch v Slovenskej republike v r. 2016, aký význam majú pre podnik marketingové aktíva, akým spôsobom ich v podniku ohodnocujú a na prekážky pri meraní marketingovej výkonnosti.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE18 00805-023, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    PDF zabezpečené253.9 KBavailable after login
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.