Number of the records: 1
Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen
Title Standortmarketing als Instrument der Unternehmensführung und die Wirkung von Großereignissen Translation Lokálny marketing ako nástroj vedenia spoločnosti a vplyv významných udalostí Author info Susanne Schulze Author Schulze Susanne EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Source document Aktuálne problémy podnikovej sféry 2018 : zborník vedeckých prác. S. 937-945 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018 / Uhliar Miroslav ; Kintler Jakub ; Fetisovová Elena ; Tršťanská Alena. ISBN 978-80-225-4536-5 Výstup z projektu VEGA 1/0100/13 Skúmanie dopadov aktuálnych javov svetovej ekonomiky na marketingové aktivity firiem (50%)
IGP I-15-102-00 Alternatívne modely difúzie produktových inovácií (50%)
Note VEGA 1/0100/13 (50%). - I-15-102-00 (50%) Document kind schedule of articles from year books Language German Country of Edition Slovak Republic Keywords manažment * marketing * marketing manažment * marketing regionálny * riadenie podnikové * nástroje marketingové * nástroje riadenia Annotation Analýza úlohy podniku v lokálnom marketingu, najmä ako sa prispôsobuje lokálny marketing z pohľadu podniku a aké vznikajú výhody, nevýhody a tiež príležitosti a riziká (SWOT-analýza). Poukázanie na to, ako môže byť lokálny marketing zapojený do riadenia spoločnosti. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E18 00805-045, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 138.6 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1