Number of the records: 1
Nákupné štýly mladej generácie
Title Nákupné štýly mladej generácie Translation Shopping Styles of Young Generation Author info Dana Vokounová Author Vokounová Dana EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 14, č. 1 (2019), s. 34-41. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944 Note VEGA 1/0657/19 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords správanie spotrebiteľa * zvyklosti obchodné * rozhodovanie nákupné * zvyklosti kultúrne * tovar spotrebný * odevy * marketing Annotation Nákupné správanie spotrebiteľov je zložitý proces, v pozadí ktorého stojí viacero zdanlivo nesúvisiacich premenných. Pochopenie tohto procesu je dôležité pre marketing všetkých subjektov stojacich na strane ponuky, pretože ich stimuly môžu v danej situácii rozhodnúť, či si spotrebiteľ vyberie práve ich produkt. CSI Consumer Styles Inventory ako nástroj slúžiaci na identifikovanie nákupných štýlov a predstavuje ho súbor tvrdení o spôsoboch nakupovania, ktoré boli testované v mnohých krajinách. Pohľad na nákupné štýly mladých ľudí, ktoré používajú pri nákupe oblečenia. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00242-001, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Bunches 2019: 1-4
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 199.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1