Number of the records: 1  

Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors

  1. Title Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors
    TranslationKognitívny vek a jeho vhodnosť pre zameranie sa na seniorov
    Author infoDagmar Lesáková
    Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). Pp. 124-130 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019 / Talášek Tomáš ; Stoklasa Jan ; Slavíčková Pavla ; KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose Conference. ISBN 978-80-244-5543-3
    NoteVEGA 1/0339/18
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords vedy kognitívne * seniori * segmentácia trhu * stratégia marketingová * kampane reklamné * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová
    AnnotationVysvetlenie prijatia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Demonštrácia dôležitosti merania kognitívneho veku pri zameraní sa na seniorov v rámci reklamných kampaní. Preukázanie vplyvu kognitívneho veku na postoje a správanie v marketingovej komunikácii. Analýza vplyvu seba-vnímaného veku na spotrebiteľské správanie pri novej značke a vyhľadávaní informácií.
    Public work categoryInvited reports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 00456-007, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF392.3 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.