Number of the records: 1
Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors
Title Cognitive Age and Its Relevance to Targeting Seniors Translation Kognitívny vek a jeho vhodnosť pre zameranie sa na seniorov Author info Dagmar Lesáková Author Lesáková Dagmar EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose : Conference Proceedings, September, 5-6, 2019, (Olomouc, Česko). Pp. 124-130 online. - Olomouc : Palacký University Olomouc, 2019 / Talášek Tomáš ; Stoklasa Jan ; Slavíčková Pavla ; KNOWCON 2019. Knowledge on Economics and Management: Profit or Purpose Conference. ISBN 978-80-244-5543-3 Note VEGA 1/0339/18 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Czech Republic Keywords vedy kognitívne * seniori * segmentácia trhu * stratégia marketingová * kampane reklamné * správanie spotrebiteľa * komunikácia marketingová Annotation Vysvetlenie prijatia kognitívneho veku v marketingových stratégiách. Demonštrácia dôležitosti merania kognitívneho veku pri zameraní sa na seniorov v rámci reklamných kampaní. Preukázanie vplyvu kognitívneho veku na postoje a správanie v marketingovej komunikácii. Analýza vplyvu seba-vnímaného veku na spotrebiteľské správanie pri novej značke a vyhľadávaní informácií. Public work category Invited reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E19 00456-007, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 392.3 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1