Number of the records: 1  

Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu

  1. Title Rozhodovanie spotrebiteľov o výdavkoch z pohľadu teórie očakávaného úžitku, ostatných ekonomických teórií až k prospektovej teórii a ich využitie v marketingu
    Parallel titleConsumer Decision-making on Spending according the Expected Utility Hypothesis, according to Other Economic Theories up to Prospect Theory and Their Use in Marketing
    Author Oreský Milan EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 12, č. 2 (2019), s. 259-269 online. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2019. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * rozhodovanie individuálne * výdavky * mikroekonomika * marketing
    AnnotationSúčasný marketing v kontexte skúmania spotrebiteľského rozhodovania o výdavkoch. Mikroekonómia a behaviorálna ekonómia.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE19 01053-007, online
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2019: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF471.4 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.