Number of the records: 1
The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management
Title The Concept of Kaizen and Its Use in Marketing Management Translation Koncepcia Kaizen a jej využitie v oblasti marketingového riadenia Author info Katarína Teplická Author Teplická Katarína Source document Ecoletra.com : scientific eJournal. Vol. 5, no. 1 (2019), pp. 39-46. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2019. ISSN 2377-9748 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition United States of America Keywords náklady * efektívnosť * marketing * riadenie * podnik Annotation Poukázanie na využívanie nástrojov prístupu Kaizen v marketingovm riadení. Popis prístupu Kaizen podľa nástrojov marketingového mixu a na základe Demingovho PDCA cyklu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2019: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1