Number of the records: 1
Češi a reklama 2020
Title Češi a reklama 2020 Author info Jitka Vysekalová Author Vysekalová Jitka Source document Marketing & komunikace. Roč. 30, č. 1 (2020), s. 6-9. - Praha : Česká marketingová společnost, 2020. ISSN 1211-5622 Document kind schedule of articles from periodics Language Czech Country of Edition Czech Republic Keywords reklama * propagácia * výskum * médiá * internet * deti * Česko Annotation Výskum postoja českej verejnosti k reklame. Dlhodobo pozitívny vývoj trhu s reklamou. Hlavné témy výskumu. Najväčší objem prostriedkov v televíznej reklame. Presýtenie reklamy na internete. Pomoc reklamy pri nákupnom rozhodovaní. Spoločenská úloha reklamy a postoje k reklame zameranej na deti. Segmentácia podľa postojov k reklame. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2020: 1
article
Number of the records: 1