Number of the records: 1
Predictors of Success of a New Product on the Market
Title Predictors of Success of a New Product on the Market Translation Prediktori úspechu nového produktu na trhu Author info Terézia Barlašová, Janka Kopčáková, Radoslav Potoma, Denisa Šefčíková Author Barlašová Terézia EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Co-authors Kopčáková Janka EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Potoma Radoslav EUBPHFKKM - Katedra kvantitatívnych metód PHF Šefčíková Denisa EUBPHFKMA - Katedra manažmentu PHF Source document EDAMBA 2019 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars : Empowering Actions to Achieve Global Goals: Implications for Economics, Business, Management and Related Disciplines : Conference Proceedings. Pp. 13-21 online. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2020 / Petianová Andrea ; Puškárová Paula ; Antalová Mária ; Árendáš Peter ; Badura Peter ; EDAMBA 2019 International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. ISBN 978-80-225-4704-8 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords produkty * trh * inovácia * modelovanie pravdepodobnostné Annotation Použitie Bassovho modelu, ktorý je jednou z možných kvantitatívnych metód zameraných na modelovanie nového produktu na trhu, resp. predpovedanie možnosti prežitia nového produktu na trhu. Nový produkt a organizácia vývoja nových výrobkov. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00189-039, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 302.7 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1