Number of the records: 1
Service Recovery: Strategies and Social Media Insights
Title Service Recovery: Strategies and Social Media Insights Parallel title Obnova služieb: stratégie a prehľady sociálnych médií Author info Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document Medzinárodné vzťahy 2020: Aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 21. medzinárodnej vedeckej konferencie konanej online 3. - 4. decembra 2020 = Conference Proceedings 21th International Scientific Conference online 3th - 4thDecember 2020. S. 721-736 online. - Bratislava : EKONÓM publishing, 2020 / Kiner Andrej ; Rozkošová Zuzana ; Seresová Terézia ; Szabó Jakub ; Tomečková Lenka ; Vlková Eva ; Augustín Michael ; Baculáková Kristína ; Bocková Lucia ; Medzinárodné vzťahy 2020 medzinárodné vedecká konferencia. ISBN 978-80-225-4786-4. ISSN 2585-9412 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb * médiá sociálne * služby Annotation Prehľad stratégií obnovy služieb a úlohy sociálnych médií. Pre organizáciu je nevyhnutná vhodná stratégia obnovy služby. Význam sociálnych médií nadobúda v posledných rokoch čoraz väčší význam a zákazníci k vyjadreniu používajú rôzne kanály. Paradoxom obnovy služby je príležitosť mať po poruche služby ešte viac oddaného zákazníka ako predtým. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E20 00741-004, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 264.5 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1