Number of the records: 1
Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach
Title Nové trendy marketingovej komunikácie v cestovných agentúrach Translation New Trends in Marketing Communication of Travel Agencies Author info Erik Weiss, Roland Weiss, Jozef Zuzik Author Weiss Erik EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Co-authors Weiss Roland EUBPHFKRP - Katedra finančného riadenia podniku PHF Zuzik Jozef EUBPHFKOP - Katedra obchodného podnikania PHF Source document Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) : Reviewed Proceeding of Posts from an 13. International Scientific Conference, February 24th – 26th, 2021 (Košice and Online Conference via Microsoft Teams, Slovakia). Pp. 28-35 online. - Košice : KKM PHF, 2021 / Mitrová Miriam ; Jakub Vincent ; Spišák Emil ; Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement XIII. (2021) International Scientific Conference. ISBN 978-80-225-4805-2 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords agentúry cestovné * podnik ruchu cestovného * komunikácia marketingová * nástroje marketingové * psychológia reklamy * stratégia inovačná * Slovensko * analýzy Annotation Charakterizovanie základných pojmov marketingovej komunikácie a nových trendov v marketingovej komunikácii – product placement, guerilla marketing, mobilný marketing, event marketing a digitálny marketing. Analýza marketingovej komunikácie vo vybranej cestovnej agentúre a návrhy na jej zlepšenia. Analýza príležitostí a rizík (o – t analýza, opportunities – threats) a analýza silných a slabých stránok (s – w analýza, strenghts – weaknesses) cestovnej agentúry CK Plus. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00062-003, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 800 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1