Number of the records: 1  

Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia

  1. Title Publicity as a Tool of PR Activities within CSR Concept in Food Enterprises in Slovakia
    TranslationPublicita ako nástroj PR aktivít v rámci koncepcie spoločenskej zodpovednosti podnikov v potravinárskych podnikoch na Slovensku
    Author infoIngrida Košičiarová, Zdenka Kádeková
    Author Košičiarová Ingrida
    Co-authors Kádeková Zdenka
    Source document Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu : scientific journal is aimed at the area marketing and marketing management. Roč. 15, č. 1 (2020), s. 2-14. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords publicistika * vzťahy s verejnosťou * podnik * potravinárstvo * zodpovednosť spoločenská
    AnnotationPublicita ako nástroj public relations (PR) v rámci koncepcie CSR (spoločenská zodpovednosť podnikov) v praxi potravinárskych podnikov na Slovensku. Analýza jej využitia z hľadiska zahraničnej účasti, výrobného zamerania a veľkosti potravinárskych podnikov na Slovensku a benefitov plynúcich z využívania publicity ako súčasti PR v rámci konceptu CSR. Výskum realizovaný dotazníkovou formou v 125 potravinárskych podnikoch pôsobiacich na území Slovenskej republiky.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Bunches2020: 1-4

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF302.6 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.