Number of the records: 1  

Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce

  1. Title Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce
    TranslationViackanálový marketingový atribút s využitím Markovových reťazcov pre elektronický obchod
    Author infoLukáš Kakalejčík, Jozef Bucko, Paulo Resende da Silva
    Author Kakalejčík Lukáš
    Co-authors Bucko Jozef
    Resende da Silva Paulo
    Source document Statistika : Statistics and Economy Journal. Vol. 101, no. 2 (2021), pp. 142-158 online. - Praha : Český statistický úřad, 2021. ISSN 1804-8765
    NoteVEGA 1/0201/19
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords marketing * obchod elektronický * modelovanie
    AnnotationAnalýza údajov vybraných spoločností využívajúcich Markovove reťazce. Markovský reťaz a jeho použitie na modelovanie atribúcií. Súčasný stav využívania atribučného modelovania. Návrh najvhodnejšieho poradia Markovovho reťazca z hľadiska prediktívnej presnosti a výpočtovej efektívnosti.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2021: 2

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF3.7 MBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.