Number of the records: 1
Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics
Title Analysis of Selected Attributes of Sensory Marketing in the Context of Selected Socio-Demographic Characteristics Parallel title Analýza vybraných atribútov senzorického makretingu v kontexte vybraných sociodemografických charakteristík Author info Anna Tomková, Ivana Ondrijová, Dagmara Ratnayake-Kaščáková Author Tomková Anna Co-authors Ondrijová Ivana Ratnayake-Kaščáková Dagmara Source document Journal of Management and Business: Research and Practice. Vol. 13, no. 1 (2021), s. 45-52. - Prešov : Fakulta manažmentu Prešovskej univerzity, 2021. ISSN 1339-9381 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords marketing senzorický * muži * ženy * demografia sociálna Annotation Rozdiely a súvislosti medzi hodnotením vybraných atribútov senzorického marketingu a vybraných socio-demografických charakteristík zákazníkov. Vzájomné rodové rozdiely a súvislosti vo veku respondentov. Skúmaná existencia štatisticky významných rozdielov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu medzi mužmi a ženami. Skúmaním štatisticky významných vzťahov vo vybraných atribútoch senzorického marketingu z hľadiska veku zistená štatistická významnosť v atribúte vizuálneho marketingu. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2021: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 301.7 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1