Number of the records: 1
Effects of a Successful Service Recovery Strategy
Title Effects of a Successful Service Recovery Strategy Translation Efekty úspešnej stratégie obnovy služby Author info Thomas Oliver Uitz, Heinrich Pfriemer Author Uitz Thomas Oliver EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Co-authors Pfriemer Heinrich EUBFMVKDV - Katedra medzinárodných ekonomických vzťahov a hospodárskej diplomacie FMV Source document 6th International Scientific Conference for Doctoral Students and Early-Stage Researches : Conference Proceedings 2020. Pp. 311-326 online. - Eisenstadt : University of Applied Science Burgenland, 2020 / Škare Marinko ; Vitasović Aljoša ; Tomić Daniel ; Conference Proceedings 2020 International Scientific Conference. ISBN 978-3-9519937-2-0 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Austria Keywords služby * zákazníci * vzťahy so zákazníkmi * marketing služieb Annotation Prehľad účinkov úspešnej stratégie obnovy služby. Marketing služieb. Narušené vzťahy so zákazníkmi a ich obnova. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E21 00828-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 231.2 KB z IP adresy SEK po prihlásení article
Number of the records: 1