Number of the records: 1  

Pull-to-center Is Not just for Newsvendors

  1. Title Pull-to-center Is Not just for Newsvendors
    TranslationPull-to-center nie je len pre predajcov noviniek
    Author infoZuzana Brokešová, Cary Deck, Jana Péliová
    Author Brokešová Zuzana EUBFNHKPO - Katedra poisťovníctva FNH
    Co-authors Deck Cary
    Péliová Jana EUBFNHKFI - Katedra financií FNH
    Source document Plos One. Vol. 17, no. 2 (2022), pp. 1-16 online. - San Francisco : Public Library of Science. ISSN 1932-6203
    DOI 10.1371/journal.pone.0264183
    Výstup z projektu APVV APVV-15-0322 Konkurencieschopnosť, ekonomický rast a prežitie firiem
    NoteAPVV-15-0322. - VEGA 1/0827/18. - VEGA 1/0466/19. - Registrovaný: Scopus. - Registrovaný: Web of Science
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionUnited States of America
    Keywords obchod * predajcovia * experimenty
    AnnotationVysvetlenie efektu Pull-To-Center. Pull-To-Center ako suboptimálne správanie v experimentoch s pradajcami noviniek. Porovnanie správania v hre s predajcom noviniek so správaním v matematicky izomorfnej hre na zdražovanie.
    Public work categoryADM
    Registered inWOS
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00045-002, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF1 MBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.