Number of the records: 1
Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research
Title Strategy of Ethical Approach in Neuromarketing in Terms of Marketing Research Translation Stratégia etického prístupu v neuromarketingu z hľadiska marketingového výskumu Author info Róbert Hula Author Hula Róbert EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 51, č. 2 (2022), s. 105-128. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2022. ISSN 0323-262X DOI 10.53465/ER.2644-7185.2022.2.105-128 Note I-22-107-00 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords neuromarketing * neuroveda * výskum marketingový * etika * prieskum trhu * Slovensko Annotation Neuromarketing a jeho miesto v marketingovom výskume. Tradičné metódy marketingového výskumu v porovnaní s neuromarketingovými metódami. Etický prístup v neuromarketingu. Neuromarketingový výskum v podmienkach Slovenskej republiky. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00227-003, online References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 378.4 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1