Number of the records: 1  

Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels

  1. Title Ethnocentric Tendencies of Consumer Behaviour and its Influence on the Perception of Private Labels
    TranslationEtnocentrické tendencie spotrebiteľského správania a ich vplyv na vnímanie privátnych značiek
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings from 22th International Joint Conference, May 19 - 20, 2022, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovakia. Pp. 1-9 online. - Praha : Oeconomica Publishing House, University of Economics, Prague, 2022 / Antal Jarolím ; Bič Josef ; Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment International Joint Conference. ISBN 978-80-245-2454-2. ISSN 2453-6113
    DOI 10.18267/pr.2022.kre.2454.1
    NoteI-22-104-00
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords správanie spotrebiteľa * preferencie spotrebiteľské * rozhodovanie nákupné * značky privátne * prieskum * metódy matematicko-štatistické * analýzy * Slovensko
    AnnotationMeranie spotrebiteľského etnocentrizmu, meranie vnímania privátnej značky, skúmanie vzťahu medzi spotrebiteľským etnocentrizmus a vnímaním privátnych značiek a identifikácia spotrebiteľských segmentov na základe vnímanie privátnych značiek a spotrebiteľského etnocentrizmu. Pri skúmaní boli použité rôzne filozoficko-vedecké metódy (analýza, syntéza, vedecká abstrakcia, metóda zovšeobecňovania a iné) a štatisticko-matematické metódy (metódy deskriptívnej štatistiky, korelačná a zhluková analýza). Etnocentrizmus a jeho vplyv na postoj k privátnym značkám. Uplatnenie etnocentrizmu v oblasti marketingu pri tvorbe kampaní, pri propagácii domácich produktov, strategickom plánovaní firiem a brandingu.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00246-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF198.9 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.