Number of the records: 1  

Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment

  1. Title Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment
    TranslationAudio marketing: štúdia vnímania hudby v segmente študentov
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 95-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2
    NoteVEGA 1/0354/22
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords hudba * marketing * marketing senzorický * študenti
    AnnotationAudio marketing je nový koncept chápania marketingu, ako súčasti senzorického marketingu, vyplývajúceho z konceptu celostného, zážitkového, ​​emocionálneho a individuálneho marketingu. Podľa výsledkov študenti vnímajú veselosť a energiu, ako prepojené. Známu hudbu hodnotia pozitívnejšie. Výsledky je možné aplikovať v marketingu, psychológii a muzikológii, ale aj v iných vedných odboroch.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE22 00455-008, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF645.4 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.