Number of the records: 1
Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment
Title Audio Marketing: A Study of Music Perception in Students’ Segment Translation Audio marketing: štúdia vnímania hudby v segmente študentov Author info Marián Čvirik Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. Pp. 95-104. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4991-2 Note VEGA 1/0354/22 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords hudba * marketing * marketing senzorický * študenti Annotation Audio marketing je nový koncept chápania marketingu, ako súčasti senzorického marketingu, vyplývajúceho z konceptu celostného, zážitkového, emocionálneho a individuálneho marketingu. Podľa výsledkov študenti vnímajú veselosť a energiu, ako prepojené. Známu hudbu hodnotia pozitívnejšie. Výsledky je možné aplikovať v marketingu, psychológii a muzikológii, ale aj v iných vedných odboroch. Public work category Scientific titles in home noticed scientific year-books (not conference) Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00455-008, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 645.4 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1