Number of the records: 1
Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu
Title Využitie nástrojov Customer Relationship Management v podniku cestovného ruchu Parallel title Use of Tools Customer Relationship Management in the Tourism Business Author info Adrián Čakanišin Author Čakanišin Adrián EUBOBFKCR - Katedra cestovného ruchu OBF Source document MERKÚR 2022 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. Pp. 29-38. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022 / Hlavatý Ivan ; Benešová Dana ; Červenka Peter ; Čukanová Miroslava ; MERKÚR 2022 International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. ISBN 978-80-225-5013-0 Document kind schedule of articles from year books Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords riadenie vzťahov so zákazníkmi * ruch cestovný * systém * systém CRM * kúpele * kúpeľníctvo Annotation Riešenia na zlepšenie riadenia vzťahov na základe analýzy vybraných CRM nástrojov, používaných v cestovnom ruchu. Public work category Reports at home scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E22 00608-005, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 179.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1