Number of the records: 1  

Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia

  1. Title Empirical Study of Online Reputation Management of Entities in the Field of Supply and Demand Chain in Slovakia
    TranslationEmpirická štúdia riadenia online reputácie subjektov v oblasti dodávateľsko-odberateľského reťazca na Slovensku
    Author infoMichal Konečný, Róbert Világi, Yaroslava Kostiuk, František Pollák
    Author Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Co-authors Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Kostiuk Yaroslava
    Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM
    Source documentCLC 2022 - Carpathian Logistics Congress : Conference Proceedings. Pp. 20-24. - Ostrava : TANGER, 2022 ; 10th Carpathial Logistics Congress. ISBN 978-80-88365-08-2. ISSN 2694-9318
    DOI 10.37904/clc.2022.4529
    NoteIVSUPS005. - VEGA 1/0140/21
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords reputácia podniku * online reputačný manažment * riadenie vzťahov so zákazníkmi * obchod elektronický * služby kuriérske * pandémia * koronakríza * reťazce dodávateľsko-odberateľské * reťazce logistické * Slovensko
    AnnotationPandémia ochorenia COVID‑19 spôsobeného novým koronavírusom prispela k tomu, že na problematiku kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností, resp. na celý logistický reťazec spojený s nakupovaním cez internet, sa nazerá úplne inak ako pred pandemickou krízou. Pod tlakom okolností začína čoraz viac malých a stredných podnikov predávať online. Príspevok sa zaoberá problematikou udržateľného rozvoja firemnej reputácie kuriérskych, doručovateľských a prepravných spoločností na Slovensku, konkrétne ich firemnej reputácie v kontexte online prostredia. Výskumnú vzorku tvorí 23 podnikov, ktoré patria medzi kuriérske, doručovacie a prepravné spoločnosti a zároveň pôsobia na slovenskom trhu. Zistenia identifikované na základe analýzy sentimentu poskytujú aktuálny a relevantný pohľad na problematiku udržateľnej reputácie podnikov a zároveň poskytujú poznatkovú bázu pre kontinuálny výskum vplyvu pandémie na riadenie dodávateľského reťazca.
    Public work categoryReports at home scientific conferences
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00070-001, online

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF297.8 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.