Number of the records: 1
Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development
Title Issue of Online Reputation of Electric Vehicles - Selected Views and Perspectives in the Context of Interyear Development Translation Problematika online reputácie elektrických vozidiel - vybrané názory a perspektívy v kontexte medziročného vývoja Author info František Pollák, Peter Markovič, Róbert Világi, Michal Konečný, Kristián Kalamen Author Pollák František EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Co-authors Markovič Peter EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Világi Róbert EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Konečný Michal EUBFPMKPF - Katedra podnikových financií FPM Kalamen Kristián EUBFPMKIM - Katedra informačného manažmentu FPM Source document 42nd International Conference on Organizational Science Development : Interdisciplinarity Counts : Conference Proceedings. Pp. 902-918. - Maribor : University of Maribor University Press, 2023 ; 42nd International Conference on Organizational Science Development Interdisciplinarity Counts. ISBN 978-961-286-722-5 DOI 10.18690/um.fov.3.2023.67 Note VEGA 1/0140/21. - IVSUPS2305 Document kind schedule of articles from year books Language English Country of Edition Slovenia Keywords elektromobily * riadenie strategické * komunikácia marketingová * reputácia podniku * internet * prostredie virtuálne * trh dopravný * ekonomika zelená * rozvoj trvalo udržateľný * Slovensko Annotation Štúdia poskytuje analytický pohľad na postupný vývoj v problematike online riadenia reputácie vybraných výrobcov elektrických vozidiel. Výskum sa realizuje v nadväznosti na predchádzajúci rok, v ktorom boli realizované základné merania s cieľom definovať počiatočný stav témy, aj s ohľadom na nové energetické výzvy v období možného nástupu recesie. Aktívna marketingová komunikácia, ako aj holistický prístup k riadeniu značky predstavujú proaktívny prístup k riešeniu globálnych výziev. V rámci tohto prístupu je stále výzvou vytváranie a udržiavanie digitálnych komunít, ktoré tvoria základ identity značky na online trhoch. Výsledky štúdie predstavujú postupnú fázu skúmania problematiky riadenia reputácie subjektov pôsobiacich v oblasti nízkouhlíkového hospodárstva. Public work category Reports at international scientific conferences Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00114-001, kópia plného textu
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 1.7 MB publicly available article
Number of the records: 1