Number of the records: 1
The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities
Title The Perception of the Use of Electromobility by Enterprises As a Component Part of Green Marketing Activities Translation Vnímanie využívania elektromobility v podnikoch ako súčasti zelených marketingových aktivít Author info Ľubica Gajanová, Piotr Gorzelanczyk Author Gajanová Ľubica Co-authors Gorzelanczyk Piotr Source document Ekonomicko-manažérske spektrum. Vol. 16, no. 2 (2022), pp. 72-80. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2022. ISSN 2585-7258 DOI 10.26552/ems.2022.2.72-80 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords elektromobilita * elektromobily * ekonomika zelená * marketing environmentálny * zodpovednosť podniku spoločenská Annotation Cieľom príspevku je zistiť, či používanie elektromobilov vo firme môže pozitívne ovplyvniť vnímanie komunikácie spoločensky zodpovednej firmy, a to so všetkými spotrebiteľmi a jednotlivými generáciami, pretože kľúčovým faktorom úspechu spoločensky zodpovednej firmy je jej vhodná komunikácia s cieľovými skupinami. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2022: 2
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 283.6 KB verejne dostupné article
Number of the records: 1