Number of the records: 1  

New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media

  1. Title New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media
    TranslationNové trendy v krízovej komunikácii v kontexte sociálnych médií
    Author infoLukáš Piatra
    Author Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 86-93. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords médiá sociálne * manažment krízový * komunikácia * zdroje ľudské
    AnnotationCieľom tohto príspevku bolo na základe prehľadovej analýzy literatúry poukázať na nové trendy v krízovej komunikácii spôsobené vplyvom sociálnych sietí. V tejto štúdii bolo identifikovaných niekoľko nových trendov, ako napríklad: informovanie a vytváranie dialógu, sledovanie verejnej mienky a pochopenie logiky sociálnych médií na zlepšenie stratégie krízovej komunikácie.
    Public work categoryScientific titles in home not carented magazines and other year-books
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00158-009, kópia plného textu
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 1

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF171.2 KBfrom the SEK IP address after logging in
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.