Number of the records: 1
New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media
Title New Trends in Crisis Communication in Context of Social Media Translation Nové trendy v krízovej komunikácii v kontexte sociálnych médií Author info Lukáš Piatra Author Piatra Lukáš EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF Source document Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. Roč. 16, č. 1 (2023), s. 86-93. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2023. ISSN 1339-3081 Document kind schedule of articles from periodics Language English Country of Edition Slovak Republic Keywords médiá sociálne * manažment krízový * komunikácia * zdroje ľudské Annotation Cieľom tohto príspevku bolo na základe prehľadovej analýzy literatúry poukázať na nové trendy v krízovej komunikácii spôsobené vplyvom sociálnych sietí. V tejto štúdii bolo identifikovaných niekoľko nových trendov, ako napríklad: informovanie a vytváranie dialógu, sledovanie verejnej mienky a pochopenie logiky sociálnych médií na zlepšenie stratégie krízovej komunikácie. Public work category Scientific titles in home not carented magazines and other year-books Database PUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ No. of Archival Copy E23 00158-009, kópia plného textu References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 1
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 171.2 KB from the SEK IP address after logging in article
Number of the records: 1