Number of the records: 1  

Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu

  1. Title Využitie virtuálnej reality v oblasti marketingu a obchodu
    TranslationThe Use of Virtual Reality in the Field of Marketing and Business
    Author infoJuraj Kováč, Peter Malega, Olha Hrytsaniuk
    Author Kováč Juraj
    Co-authors Malega Peter
    Hrytsaniuk Olha
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 27-29. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords realita virtuálna * modely * obchod * softvér * marketing * interakcia priestorová * prezentácia * prezentácia firemná * produkty * vlastnosti výrobkov úžitkové * procesy rozhodovacie
    AnnotationAspekty využitia virtuálnej reality v marketingu. Interaktívna prezentácia produktov a služieb pomocou virtuálnych aplikácií, kde zákazníci môžu virtuálne vidieť a skúšať produkty vo svojom reálnom prostredí. Táto forma prezentácie umožňuje zákazníkom získať lepšiu predstavu o produkte a ovplyvňuje ich rozhodovací proces.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 47

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF380.6 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.