Number of the records: 1
Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity
Title Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity Translation Comparison of the Level of Education and Perceived Entrepreneurial Ability in V4 Countries from the Perspective of the Theory of Stifling Innovation and Creativity Author info Erika Loučanová Author Loučanová Erika Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 34-39. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094 Document kind schedule of articles from periodics Language Slovak Country of Edition Slovak Republic Keywords inovácie sociálne * tvorivosť vedecká * vzdelanie * úroveň vzdelanostná * podnikanie * podnikatelia * Vyšehradská štvorka * vplyvy na prácu Annotation Teória prenikania inovácií a kreativity hovorí, že krajiny s vyššou kvalitou vzdelávania majú nižšie podnikateľské aktivity, alebo naopak. Porovnanie úrovne vzdelania v krajinách V4 a vnímaná obchodná schopnosť. Na základe vykonanej analýzy a následného porovnania skúmaných parametrov, teória inovácie a kreativity v krajínách V4 nebola potvrdená. Database ARTICLES References PERIODIKÁ-Súborný záznam periodika Numbers 2023: 47
File name Size Typ prístupu Plný text PDF 261.3 KB publicly available article
Number of the records: 1