Number of the records: 1  

Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity

  1. Title Porovnanie úrovne vzdelávania a vnímanej podnikateľskej schopnosti v krajinách V4 z pohľadu teórie potláčania inovácií a kreativity
    TranslationComparison of the Level of Education and Perceived Entrepreneurial Ability in V4 Countries from the Perspective of the Theory of Stifling Innovation and Creativity
    Author infoErika Loučanová
    Author Loučanová Erika
    Source document Transfer inovácií : špecializovaný elektronický časopis zameraný na vedecko-technické výstupy grantových a podnikových inovačných stratégií. Č. 47 (2023), s. 34-39. - Košice : Ústav manažmentu, priemyslu a digitálneho inžinierstva a Katedra automobilovej výroby, 2023. ISSN 1337-7094
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords inovácie sociálne * tvorivosť vedecká * vzdelanie * úroveň vzdelanostná * podnikanie * podnikatelia * Vyšehradská štvorka * vplyvy na prácu
    AnnotationTeória prenikania inovácií a kreativity hovorí, že krajiny s vyššou kvalitou vzdelávania majú nižšie podnikateľské aktivity, alebo naopak. Porovnanie úrovne vzdelania v krajinách V4 a vnímaná obchodná schopnosť. Na základe vykonanej analýzy a následného porovnania skúmaných parametrov, teória inovácie a kreativity v krajínách V4 nebola potvrdená.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 47

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF261.3 KBpublicly available
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.