Number of the records: 1  

Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov

  1. Title Spotrebiteľské vnímanie stratégie privátnych značiek ako konkurenčná výhoda v biznis modeli maloobchodných reťazcov
    Parallel titleConsumer Perception of Private Label Strategy as a Competitive Advantage in the Business Model of Retail Chains
    Author infoMarián Čvirik
    Author Čvirik Marián EUBOBFKMA - Katedra marketingu OBF
    Source document Zmeny trhového prostredia ovplyvňujúce konkurencieschopnosť maloobchodných jednotiek v období digitalizácie. S. 7-16. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2023 / Kita Pavol ; Reiff Marian ; Strážovská Ľubomíra. ISBN 978-80-223-5678-7
    NoteVEGA 1/0012/22
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageSlovak
    Country of EditionSlovak Republic
    Keywords spotrebitelia * modely obchodné * reťazce obchodné * maloobchod * značky * značky maloobchodné * značky privátne * výhody konkurenčné * stratégia obchodná
    AnnotationTržby privátnych značiek dosahujú aktuálne viac, ako bilión amerických dolárov vo svete, pričom silný rozmach zaznamenávame v Európe. Privátne značky predstavujú modernú stratégiu maloobchodu, ktorá značne ovplyvňuje biznis model maloobchodných reťazcov v kontexte konkurencie, čo môže vytvárať konkurenčnú výhodu. Na to, aby bolo možné hovoriť o konkurenčnej výhode, je potrebné preskúmať vnímanie a akceptovanie tejto stratégie u zákazníkov a spotrebiteľov.
    Public work categoryScientific titles in home noticed scientific year-books (not conference)
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00441-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF478.2 KBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.