Number of the records: 1  

When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?

  1. Title When Does a New Product Introduction Create Value for Rivals?
    TranslationKedy predstavenie nového produktu vytvára hodnotu pre konkurentov?
    Author infoPham Thi Minh Ly, Minh Tuan Phung
    Author Thi Minh Ly Pham
    Co-authors Tuan Phung Minh
    Source document Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. No. 3 (2023), pp. [1-17]. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2023. ISSN 1804-1728
    DOI 10.7441/joc.2023.03.07
    Document kindschedule of articles from periodics
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords inovácia výrobkov * konkurencieschopnosť * firmy * ukazovatele ekonomické * výkonnosť * výnosy * analýzy * USA
    AnnotationExistujúca literatúra poskytuje nejasné zistenia o tom, ako inovácie ovplyvňujú ukazovatele zisku a trhovú výkonnosť oznamujúcej firmy, ako aj jej konkurentov, najmä v rôznych kontextoch týkajúcich sa relatívnej pozície týchto firiem na trhu. Primárnym cieľom tejto štúdie je preto preskúmať účinky zavedenia nových produktov ústrednými firmami na firemnú hodnotu ich konkurentov. Analýza je založená na súbore údajov obsahujúcich 2 452 oznámení o nových produktoch v Spojených štátoch v období od roku 2010 do roku 2020. Zistenia odhaľujú, že inovatívnosť nových produktov má pozitívny vplyv na abnormálne výnosy veľkých konkurenčných firiem, ale negatívny vplyv na abnormálne výnosy malých konkurenčných firiem.
    DatabaseARTICLES
    ReferencesPERIODIKÁ-Súborný záznam periodika
    Numbers2023: 3

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF303.6 KBverejne dostupné
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.