Number of the records: 1  

Evaluation of Hesitance in Surveys Related to Education during and after Covid-19 Pandemic

  1. Title Evaluation of Hesitance in Surveys Related to Education during and after Covid-19 Pandemic
    TranslationHodnotenie váhavosti v dotaznikoch o vzdelavaní počas a po pandémie covid-19
    Author infoMiroslav Hudec, Miljan Vučetić, František Zapletal, Taťána Funioková, Erika Mináriková, Miloš Švaňa, Radek Němec
    Author Hudec Miroslav EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Co-authors Vučetić Miljan
    Zapletal František
    Funioková Taťána
    Mináriková Erika EUBFHIKAI - Katedra aplikovanej informatiky FHI
    Švaňa Miloš
    Němec Radek
    Source document Strategic Management and Its Support by Information Systems 2023 : Proceedings of the 15th International Conference : May 22-24, 2023, Ostrava, Czech Republic. Pp. 131-138. - Ostrava : Vysoká škola báňská – Technická univerzita Ostrava, 2023 ; Strategic Management and Its Support by Information Systems 2023 International Conference. ISBN 978-80-248-4687-3. ISSN 2570-5776
    NoteKEGA 025EU-4/2021. - SP2023/078. - Registrovaný: Scopus
    Document kindschedule of articles from year books
    LanguageEnglish
    Country of EditionCzech Republic
    Keywords závislosť sociálna * prieskum * vzdelávanie * hodnotenie výskumu * hodnotenie práce * pandémia * študenti * pedagógovia * učitelia
    AnnotationPandémia covidu už dlhší čas výrazne ovplyvňuje rôzne aktivity. Vzdelávací proces je jedným z najviac ovplyvnených, pretože zahŕňa živé a dynamické vzťahy medzi študentmi a učiteľmi. Vyhodnotenie všetkých skupín zainteresovaných strán, ktorých sa pandemická situácia dotkla. Zameranie na váhavosť pri poskytovaní kategorických odpovedí.
    Public work categoryReports at international scientific conferences
    Registered inSCOPUS
    DatabasePUBLIKAČNÁ ČINNOSŤ
    No. of Archival CopyE23 00619-002, kópia plného textu

    File nameSizeTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBz IP adresy SEK po prihlásení
Number of the records: 1  

  This site uses cookies to make them easier to browse. Learn more about how we use cookies.